فروشگاه فایل
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

چه اصولی را در طراحی کارت ویزیت باید رعایت کنیم؟

دسته بندی :سایر مقالات 13 مارس 2023 file-shoping 1853
چه اصولی را در طراحی کارت ویزیت باید رعایت کنیم؟

کارت ویزیت مهم ترین و مؤثرترین ابزار بازاریابی و جذب مشتری است که می توانید در جیب خود داشته باشید، می توان گفت تقریباً هر کسب و کاری که راه اندازی می شود صاحبان آن به دنبال کارت ویزیت مناسب هستند، اگرچه ما در دنیایی زندگی می کنیم که همه چیز دیجیتال است و شبکه های اجتماعی روز به روز در حال گسترش هستند.

کارت ویزیت هنوز یکی از مؤثرترین راه ها برای ارتباط مشتریان با یک تجارت است، اگر کارت ویزیت مناسب ندارید، مشتریان یا همکاران شما انعام می دهند، شما یک فرصت بازاریابی کلیدی را از دست می دهید.

چه اصولی را در طراحی کارت ویزیت باید رعایت کنیم؟

شاید بدیهی به نظر برسد، اما برای تأکید بیشتر آن را تکرار می کنم، کارت ویزیت نیز مانند سایر مواد چاپی است، این طرحی است که می خواهید روی کاغذ طراحی می شود از این رو، تمام اصول اولیه طراحی کاغذ برای کارت ویزیت اعمال می شود:

  • از هر لبه کارت ویزیت باید 5 میلی متر فضای خالی وجود داشته باشد
  • برای بهترین کیفیت چاپ، با 300 نقطه در اینچ کار کنید
  • در طراحی خود به یاد داشته باشید که طراحی شما در ابعاد کوچک کارت ویزیت کاملاً منطقی است
  • از ترکیب رنگ CMYK در طراحی استفاده کنید.
  • همچنین استفاده از طرح شبکه ای به بسیاری از طراحان کمک می کند تا کارت ویزیت خود را سازماندهی کنند، این کار علاوه بر کمک به سازماندهی اطلاعات کارت ویزیت، باعث هماهنگی کامل طراحی کارت ویزیت می شود.
چه اصولی را در طراحی کارت ویزیت باید رعایت کنیم؟

چه اصولی را در طراحی کارت ویزیت باید رعایت کنیم؟

کارت ویزیت چیست؟

در واقع این کارت شما را معرفی می کند، زمینه فعالیت یا ماهیت کسب و کار شما را مشخص می کند و در نهایت اطلاعاتی در مورد نحوه ارتباط و ارتباط با فرد مقابل ارائه می دهد، پس با توجه به تعریف فرهنگ لغت مشخص می شود که این کارت وسیله ای ضروری و مهم برای اشتراک گذاری اطلاعات است، طراحی و چاپ کارت ویزیت در اشکال، رنگ ها و طرح های مختلف است، هرکس بسته به نوع فعالیت و سلیقه شخصی به سراغ کارت ویزیت متفاوتی می رود.

پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن امکانات متنوع برای طراحی و چاپ کارت ویزیت های متفاوت و خلاقانه به این تنوع دامن زده است و به طراحان و صاحبان مشاغل این امکان را می دهد تا کارت ویزیت های منحصربه فرد خلق کنند، در مقاله چاپ کارت ویزیت با جزئیات بیشتری در این مورد صحبت کردیم.

یک تصویر مناسب و مؤثر انتخاب کنید از تصاویری استفاده کنید که نشان دهنده خدمات، محصولات و شرکت شما هستند، استفاده از تصاویر برای ترک کار و کار شما تنها از فضای کارت استفاده می کند و تأثیری در بازنمایی کار و شرکت شما در ارائه محصولات و خدمات شما نخواهد داشت.

تأثیر گذاشتن لوگو بر روی کارت ویزیت اگر لوگوی منحصر به فردی برای فروشگاه یا کسب و کار خود دارید، می توانید از آن در طراحی کارت استفاده کنید، لوگوی شما باعث می‌شود بینندگان و مشتریان فروشگاه یا کسب‌وکار شما را وقتی در جای دیگری ببینند به یاد بیاورند و برای همیشه آن را به خاطر بسپارند.

اعتبار سنجی متن کارت ویزیت

یکی از موارد بسیار مهم در طراحی کارت ویزیت که گاهی کارایی آن را از بین می برد، نداشتن مستند نگارشی آن است، مشتریان شما نباید مشکلی در خواندن آدرس، شماره تلفن یا آدرس ایمیل شما داشته باشند. این مشکل در طراحی کارت ویزیت اغلب به دلیل پیدا نکردن تضاد رنگی مناسب بین پس زمینه و متن و متن کوچک است، اطلاعات مهم دیگری مانند نام شرکت و شماره تلفن را در اندازه بزرگ اضافه کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند.

چه اصولی را در طراحی کارت ویزیت باید رعایت کنیم؟

چه اصولی را در طراحی کارت ویزیت باید رعایت کنیم؟

طراحی تصویر روی کارت ویزیت، یکی دیگر از نکات اولیه طراحی کارت ویزیت طراحی گرافیکی است، لوگو و سایر طرح های گرافیکی پس از انتخاب شکل و اندازه کارت ویزیت اضافه می شود، در این صورت به راحتی می توانید تعیین کنید که چه طرح، اندازه و چگونه روی کارت ویزیت چاپ شود، محتوای رایج کارت ویزیت شامل لوگو، متن و طرح های گرافیکی مختلف است، این محتوا بر اساس کسب و کار مرتبط با کارت ویزیت انتخاب شده است.

انتخاب محتوای مناسب و فکر شده می تواند مؤثرترین اقدام برای این کسب و کار باشد، بیشتر کارت ویزیت ها دو طرفه هستند، یک شرکت یا کسب و کار معروف باید یک لوگوی منحصر به فرد و چشمگیر داشته باشد، چاپ لوگو بر روی کارت ویزیت همسان جذابیت بصری را دو چندان می کند.

استفاده از رنگ های منطبق با لوگو باعث جذابیت و استحکام بیشتر کارت ویزیت می شود، باید در نظر داشت که برای چاپ اول کارت ویزیت از راهکارهای ساده و خواندنی استفاده شود تا خواننده دچار سردرگمی نشود، سادگی در هر طرحی از مزایای این طرح است.

یک طراح حرفه ای انتخاب کنید

اجازه دهید طراحان خلاق حرفه ای به شما در ایجاد کارت ویزیت عالی کمک کنند، یک طراح خلاق حرفه ای تمام نکات مورد نیاز برای ایجاد یک کارت ویزیت با سبک خاص را انجام می دهد، بیشتر کارت ویزیت ها برای تبلیغات و دیده شدن طراحی شده اند، طراحان حرفه ای می توانند با انتخاب طرح های گرافیکی و متون جذاب، بازاریابی تجاری مؤثری ایجاد کنند. هرچه مخاطب واقعی شرکت بیشتر باشد، کسب و کار رونق بیشتری دارد.

تمام اطلاعات مربوطه را وارد کنید

تمام اطلاعات مهم مشتری را در پشت یا طرح کارت ویزیت خود بگنجانید، مهم‌ترین مواردی که باید درج کنید عبارتند از:

نام شرکت: نامی که مشتریان شما را با آن می شناسند یا می خواهید با آن شناخته شوید.
محل کار: در طراحی کارت ویزیت اطلاعات مناسب در مورد زمینه کاری خود و محصولات یا خدمات ارائه شده توسط شرکت را درج کنید. سعی کنید در جملات کوتاه خود را از سایر رقبا متمایز کنید.

مشخصات تماس: شماره تماس، آدرس، ایمیل، آدرس وب سایت و شبکه اجتماعی از مهمترین آنها هستند. سعی کنید اطلاعات کلی را در یک خط خلاصه کنید و از نوشتن متون طولانی خودداری کنید، بنابراین هر چه کوتاهتر باشد در معرض دید عموم قرار می گیرد.

چه اصولی را در طراحی کارت ویزیت باید رعایت کنیم؟

چه اصولی را در طراحی کارت ویزیت باید رعایت کنیم؟

از ایده های از پیش تعیین شده خودداری کنید

شغل شما هر چه باشد، ویژگی های جدید و ظاهر متفاوتی وجود دارد، از یک طراح بخواهید که یک کارت جدید برای پروژه شما طراحی کند و از انتخاب نسخه آنلاین آماده خودداری کنید اگرچه طرح های آماده ارزان و سریع آماده می شوند.

اما سرمایه گذاری زمان و هزینه در اولین گام برای ارائه کسب و کار بسیار مهم و ارزشمند است، طرح های سفارشی پس از مدتی محبوب می شوند و کارت شما مانند اکثر کارت های موجود در بازار به نظر می رسد، این شما را نجات می دهد تا از دیگران متفاوت و منحصر به فرد باشید.

اولین اصلی که برای طراحی یک کارت ویزیت مؤثر و مدرن باید رعایت کنید ساده بودن آن است. اگر به کارت ویزیت های سنتی نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که اکثر آنها هیچ جای خالی ندارند، همه کارت ها دارای عکس، متن، شعار، آرم و غیره هستند، آنها با این واقعیت پر شده اند که بیشتر این چیزها به طور تصادفی در طول طراحی مونتاژ می شوند و هیچ هدفی را دنبال نمی کنند.

من به شما توصیه می کنم کارت خود را به روشی ساده با محتوای مرتبط طراحی کنید، به گفته متخصصان طراحی و چاپ، در بین کارت ویزیت های مدرن، کارت های ساده موفقیت بیشتری کسب کرده اند، کارت هایی که فضای کمتر و متن بیشتری دارند، این کارت ها با سایر کارت های ویزیت متفاوت بوده و به دلیل سادگی و زیبایی مورد توجه عموم قرار گرفته اند، این کار باعث می شود که مخاطب راحت تر کارت ها را به خاطر بسپارد.

file-shoping

مطالب زیر را حتما بخوانید:

لینک کوتاه: